Fotografia #2

Hej! 
Dzisiaj pokażę Wam kilka zdjęć, które zrobiłam w ostatnim czasie. Te fotografie są bez fotoshopa i bez filtrów. Ogółem poszukuję programu do obróbki zdjęć, więc jeśli znacie i polecacie jakieś to dajcie mi znać w komentarzu. 
Zapraszam do dalszej części postu!




1. Pierwsze zdjęcie przedstawia moją przyjaciółkę 
pośród trawy. 



2. To zdjęcie podoba mi się najbardziej chyba z tego powodu, że 
jest ten kwiatek. Chciałam, aby to wyglądało ja taki tunel
kwiatowy.



3. To zdjęcie przedstawia moją 4-letnią kuzynkę, która
dmucha w kwiaty, chociaż poprosiłam, aby
powąchała je ;D



4. Czwarta fotografia przedstawia tą samą osobę co pierwsze zdjęcie,
lecz ma pokazywać, iż modli się.


PS. Czwarte zdjęcie zrobiłam jak Roksana zgubiła telefon pośród tych roślin :D


5. Kolejne zdjęcie pokazuje Roksanę w jej ulubionym miejscu,
opowiadała mi, że z tej miejscówki lubi
oglądać zachód słońca.


Okej, więc to były wszystkie zdjęcia. Wiem, mało ich było,
ale więcej nie zdążyłam zrobić.
Więc to tyle, piszcie czy zajmujecie się fotografią,
a jeśli macie na blogach te zdjęcia to z chęcią je obejrzę  :)
Kasia ^o^

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty