Moje Rysunki


Hejka!

Ostatnio naszło mnie na rysowanie.
Dlatego też w tym poście zobaczycie co ostatnio narysowałam :D
Bez zbędnego pisania, zaczynajmy!



Ten rysunek to portret Ani Zielonki :D
Tak wiem: złe proporcje, widać ołówek oraz nie umiem dobrze rysować np. nosa, ucha, oczu, ust.
Ale to jest mój ''pierwszy'' portret, rysowałam inne ale ten jest pierwszym z moich najładniejszych.
Czas: ok. 1h
PS. Skaner rozjaśnił rysunek i to źle wygląda ;(
Ten rysunek przedstawia fioletowe, rozwiane włosy.
czas: ok. 1,5 h
kredki: KIN Mondeluz

Chciałam dodać jeszcze inny rysunek, ale gdzieś go zapodziałam xD W takim razie to już tyle rysunków (wiem, że mało).
Pa!

                                                                                  Kasia



Komentarze

  1. Super rysunki ! szkoda tylko że do drugiego nie domalowałaś całej postaci :D
    P.S. No ale rzęsy jakieś tam mam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że masz rzęsy, ale jak zaczęłam je rysować to rozwaliłam całe oczy i musiałam zmazać xDD

      Usuń
    2. Ślicznie, też dołączam się, że Ania ma rzęsy :*

      Usuń
    3. Aa rozumiem, no tak - lepiej nie mieć rzęs niż mieć chore oko :D
      I tak jest śliczne :*

      Usuń
  2. śliczne rysunki! :)

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro skaner przeklamuje kolory to wspomóż się jakims programem do edycji ;)
    http://claudia665.blogspot.com
    ^^ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę ;)
      Chętnie zobaczę twojego bloga :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne rysunki ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie marysowałaś do tej drugiej z fioletowymi włosami reszty ciała. Ale włosy w obu ci się udały. Jak poćwiczysz proporcje to się w końcu naauczysz.
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty