Powracam? YYYYY

Hejka!
WOW! Jak mnie tu dawno nie było! 
Myślę, że jeszcze pamiętacie o tym blogu co nie? :D
Od razu bez kłamania i owijania w bawełnę mówię 
DLACZEGO NIE BYŁO POSTÓW.



1. Bo... nie chciało mi się. 
Serio, nie chciało mi się pisać.
Myślę, że jeśli ktoś chce coś prowadzić bloga, bo go to inspiruje
to niech pisze z przyjemnością, pasją, a nie 
BO MUSI, bo np. grafik dodawania postów jest.
To jest dla mnie dziwne, że pasja zamienia się
w RUTYNĘ. 
Ja nie chciałam, aby moja pasja była moją rutyną, 
dlatego też odpuściłam sobie pisanie do Was.

2. Kiedy miałam czas, spędzałam go będąc
online. To moje UZALEŻNIENIE.
Serio. 
A resztę czasu ''spędzałam'' nad książkami.
Cudzysłów jest, ponieważ PRÓBOWAŁAM się uczyć,
ale jednak telefon był górą. 

Nie wiem w sumie czy będę pisać tego bloga jeszcze, 
ponieważ tak jak wspominałam w punkcie 1. to było moją pasją.
A nie chcę, żeby przez moje sztuczne pisanie
na blogu było niemiło.
Dlatego jak już zdecyduję się pisać to nie będzie grafiku postów.
Bo nie chcę.

Ale wiem co CHCĘ. Chcę, aby atmosfera na moim blogu
była wyluzowana, swobodna i oczywiście miła!

Oki, to tyle. Pa!

Ps. Pisałam dużymi literami ważne rzeczy. ;P

Komentarze

Popularne posty