Mini Relaks - kolorowanka

Cześć!
W tym poście będzie recenzja kolorowanki
''Mini Relaks''. Jest to kolorowanka antystresowa
(czyli jak każda).


Ogółem ta kolorowanka jest świetna!
Jest mała - i dlatego poręczna.
Można ją zabrać wszędzie. Do plecaka,
torby i do ręki też.
Jeśli chodzi o strony do kolorowania to..
jest ich strasznie dużo!
Na razie pokolorowałam tylko dwie strony,
ponieważ ostatnimi czasy nie miałam
zbyt wiele czasu, a że zaczęła się szkoła no to
jeszcze mniej czasu.

Pierwszą stroną jaką pokolorowałam jest koteł na poduszkach:


Pokolorowałam go zwykłymi kredkami z BIC-a.

Jako drugą stronę pokolorowałam tą: 


Pokolorowałam ją najzwyklejszymi flamastrami.

Mam na razie na oku jeszcze jedną stronę, 
którą zapewne jeszcze dziś zacznę kolorować. A wygląda ona tak:



Jak wydać ma 'trochę' szczegółów. Tak samo jak ta: 


Więc mam teraz dylemat, którą zacząć kolorować :D

Myślę, że post wam się spodobał, 
a ja was cieplutko żegnam. Paa :*



Komentarze

  1. Świetne zdjęcia, Kotełek mnie urzekł. Czekam na więcej 😊^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    Super blog!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)
    Obs za obs! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty