''To do'' Lista

Hej!
Ostatnio była dłuuugaśna przerwa, ale już wracam. Nie będę się zbytnio
 tłumaczyć tylko od razu przejdę do sedna postu.
Zostałam nominowana do listy ''To do'' na blogu Ani.




Rzeczy, które chcę zrobić w wakacje 2016:

1. Rysunek

Na pewno chciałabym na tych wakacjach nauczyć się lepiej rysować, kolorować
i pouczyć się paru rzeczy proporcjach.

2. Obrazy

Dotychczas nie malowałam obrazów, ale mam zamiar zakupić sobie małe płótno i malować :)

3. Blog

Oczywiście postaram się o większe sukcesy w blogowaniu!

4. Planowanie czasu

Codziennie staram się planować cały dzień, żeby mieć czas na wszystko, ale zawsze to nie wychodzi ;P

5. Zdjęcia z przyjaciółmi

Uwielbiam robić selfie z przyjaciółmi. Marzę o takiej ogromnej ramce na zdjęcia,
żeby tam powkładać zdjęcia i mieć pamiątkę.

6. Lilla Lou

Na wakacjach zacznę więcej projektować w szkicownikach LL!

7. Opalanie

W te wakacje zamierzam opalić się na całego! Już mam trochę brąząwą skórę
 na dobry początek.

8. Odpoczynek

Oczywiście muszę odpocząć od szkoły! Po to są chyba wakacje :D

9. Sport

Uwielbiam sport! Codziennie staram się ćwiczyć i biegać.

10. Kolorowanki

Aktualnie mam 3 kolorowanki i rysuję w nich zawsze kiedy mam czas.


Ta lista osobiście mi się spodobała bardzo.

Na koniec jeszcze nominuję:

http://nikart-bloguje.blogspot.com/
http://0butterfly.blogspot.com/
http://amazinglifeoftheartist.blogspot.com/
http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

Więc to tyle,
Kasia


Komentarze

  1. Tylko przy tym opalaniu nie zapomnij o filtrach, żeby sobie nie zaszkodzić. Wszystko z umiarem jak to mówią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą listą. Wakacje w sumie dopiero się rozpoczęły więc biorę się za swoją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kolorowanki zostawiam sobie na niepogodę:) Ale mam fajną stronkę z darmowymi kolorowankami, którą Tobie też polecam bo można zaoszczędzić trochę grosza i wydać na lody;) Colouring pages

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę, że to tak daleko idzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, delikatny wygląd bloga. czekam na kolejne posty
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty