Ulubieńcy Miesiąca - Kwiecień

Cześć!
Dawno nie było posta, ale czas to zmienić!
Posty znowu będą co ok. 3-5 dni chyba, że będę miała brak weny xD
Może nie przedłużając, zaczynajmy!

Ulubieniec Muzyczny
Ostatnio bardzo przypadła mi do gustu piosenka ''7 years'' Lucasa Grahama, słuchałam też tą piosenkę w wersji Bars&Melody i jest super!







Ulubieniec Jedzeniowy
NUTELLAAAAA! Kocham Nutelle :D




Ulubieniec Plastyczny

Tym raczem ulubieńcem zostaje szkicownik Lilla Lou, ponieważ ostatnio przypadł mi do gustu i dużo w nim projektuję.


Blog Miesiąca
Blog miesiąca to....: blog JuliLou! Na pewno znacie ten blog i na pewno czytacie (tak jak ja)
KLIK

Projektantka Miesiąca
Projektantką miesiąca zostaje... Ania Zielonka czyli Ania2004!

Okej, to na tyle. Do zobaczenia w kolejnych postach paa!

Komentarze

  1. Moja świnka morska ma na imię Nutella:)
    Fajni ulubieńcy
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty