Recenzja szkicownika LL ''Rock & Music''

Hejka!
Dzisiaj piszę recenzję szkicowników Lilla Lou ''Rock & Music''.

PLUSY TO:
- Szkicownik jest bardzo poręczny i na końcu ma tekturę/karton (to jest dla mnie super bo zwykle szkicuję na kolanie xD ) , aby lepiej się rysowało np. na kolanie itp.
- Kartki są odrobinę grubsze, więc lepiej się projektuje.
- są ciekawe pozy np. z mikrofonem, gitarą.
- świetne SR (Szkoła Rysowania)
- ogólnie szkicownik jest ekstra!

MINUSY TO :
brak minusów
Moja ocena to: 10/10

Jeszcze bonusowo moja pierwsza praca w tym szkicowniku: 
Tutaj próbowałam uzyskać efekt cienia łącząc kredkę akwarelową  wodą. Trochę nie wyszło, ale to mój pierwszy raz i nawet nie wiedziałam jak się do tego zabrać :P

Dobra to by było na tyle, myślę że spodobał się wam post i papa. :*
Kasia                         


Komentarze

  1. Super recenzja ! :-D Może kiedys sobie kupię ten szkicownik, ale na razie mam jeszcze Dreams :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Kupiłam sobie wczoraj ten szkicownkik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet spoko ;D
    Tylko nie rozumiem twojego minusa. Fakt, okładka mi się nie podoba, ale jest tematyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam mam kilka szkicowników i nie patrzę jaka to tematyka, Kiedyś z koleżnaką zrobiłam interes życia - kupiłyśmy w biedronce 2 szkicownik po 5 zł. Ale ogólnie to w LL żadko rysuje.
    Obserwujemy? Ty zacznij, a ja się zrewanżuje!
    http://fanofbooks7.blogspot.com
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, fajny interes xD
      Obserwuję twojego bloga i chętnie go czytam!:)

      Usuń
  5. Świetna recenzja, coraz bardziej podoba mi się ten szkicownik, ale póki co mam chrapkę na Butterflly ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty