Zmiany.... + recenzja!

Hejka naklejka! :D
Przybywam z postem informującym, że:
Adres zmieniam na: światmalowanykredkami.blogspot.com
Nazwę zmieniam na: Świat Malowany Kredkami
Hihi, zmiany także będą w wyglądzie, ale na razie czekam na banner, który sama robię :D
+ następny post powinien być z kolorowanką, którą dostałam na urodziny (17.01) i tu wam wklejam zdjęcie :


Może coś o niej napiszę, więc tak:
Jest to kolorowanka ''Świat Tropików'' Millie Marotta. Wydawnictwo: ARKADY.
Znaleźć w niej można tropikalne rysunki (jak można zauważyć na okładce ^_^ ) . Te ilustracje są skomplikowane i piękne, od razu gdy zobaczyłam tą kolorowankę to już wiedziałam, że na pewno w środku jest przepiękna i się nie myliłam! Na końcu jest pięć stron do samodzielnego zaprojektowania tropikalnego raju.
 P.S. Adres zostanie zmieniony dnia: 24 stycznia 2016r.

                                                           Kasia :D

Komentarze

  1. Super kolorowanka i super nazwa ! :D Nie mogę się doczekać nowego wyglądu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Z niecierpliwością czekam na 24. Cieszę się, że chociaż trochę wykorzystałaś moją podpowiedź co do adresiku bloga! Nowy wygląd? Jestem z wszystkim na tak ...
    Pozdrawiam ^.^
    amazinglifeoftheartist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam oj tam, ja wiem.. czy na pewno to tak do końca sama ten banner? Hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z początku miałam sama ten banner robić, alee.... xD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty