Ostateczne zmiany i LL .

Hej!
Ostateczne zmiany zawitały na blogu! Na początek nowy banerek:
Obrys mnie jako karykatury: autor- Ania Zielonka, blog Ani: http://smallcreativeworld.blogspot.com/
A kolorowanie, ja :) Myślę, że wyszło mi bardzo ładnie jak na moje możliwości.
Myślę, że po tych zmianach będzie więcej czytelników :D Jakby ktoś chciał wiedzieć jaką zrobiłam pracę na LL to proszę bardzo :

 
Też jestem z tego projektu bardzo zadowolona i z cieniowania włosów najbardziej :)
                                       Czas: ok. 1h
                           Szkicownik: Travel
Tematem tego projektu jest Karnawał, ponieważ jest w sumie taki czas.

  A najlepszym osiągnięciem bloga jest ponad: 

Bardzo za to dziękuję!!
To tyle, paaa:*

Komentarze

  1. Super wygląd i super projekt !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie! Chyba się nie obrazisz, jak napiszę, że masz słabą jakość baneru? W pomniejszeniu (w poście) wygląda lepiej. Może spróbuj sobie zrobić go na picmonkey.com
    amazinglifeoftheartist.blogspot.com
    PS. Dodałam nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i tak jeszcze w nawiasie: w pasku bocznym masz 2 razy "popularne posty" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA na blogu: http://smallcreativeworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty