Nowa praca na Lilla Lou, Sylwek i zmiany!

Hejka! Już po Sylwestrze! Nowy rok! Ja miałam Sylwester bardzo udany, ponieważ spędziłam go z przyjaciółkami i nawet rysowałyśmy specjalne projekty! Pierwsza połowa była rysowana w 2015r., a druga w tym roku! Ja myślę, że wyszła mi spoko ^-^ Oto ona:
                                                      


Jest rysowana kredkami KOH-I-NOOR, Mondeluz, ale ja nimi za bardzo jeszcze nie umiem kolorować ponieważ są miękkie a ja zwykle malowałam twardszymi:)  Więc teraz przejdźmy do zmian! Zmiany będą takie: po prostu zmieni się wygląd bloga, nazwa i adres PRL (czyli adres internetowy chyba xD)Propozycje na nazwę i adres PRL proszę napisać w komentarzu.Bo ja w sumie to nie mam pojęcia jakie wyrazy! ^_^ Myślę, że tyle starczy na ten post, ponieważ muszę sięteraz zabierać do zmian wyglądu bloga. :D No więc paaa :*
           

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, a może masz jakąś propozycję na nazwę bloga?

      Usuń
  2. No ślicznie ! A może tak usunąć troche tych "xD" , bo wygląda jakbyś się śmiała ze swojego bloga .. I na dole bloga mogłabyś zmienić nazwę mojego bloga z "curiluli" na "amazinglifeoftheartist" ? Apropos PRL'u to może: światmalowanyfarbami ?
    - http://amazinglifeoftheartist.blogspot.com/ - Iza
    PS. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z nazwą. PS. Dzięki za życzenia

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty