Kolorowanka Tajemny Ogród

Hejka!
Witam was troszkę późno, ale post tak czy siak jest jeszcze dzisiaj. :) Miałam dziś mało wolnego czasu, ale teraz mam czas to sobie myślę, że napiszę wreszcie tego posta.Więc tak: dzisiaj opowiem wam o kolorowance Tajemny Ogród. Jest to bestseller. Autorką jest Johanna Basford, która jest rysowniczką i entuzjastką tuszu oraz atramentu. Książka wygląda tak:


Cytat z tyłu książki: ''Nieważne ile masz lat. Nieważne, kim jesteś - artystą, ogrodnikiem czy poszukiwaczem przygód. Wpadnij do króliczej nory i odkryj magiczną czarno-białą krainę....''
W tej kolorowance jest dużo skomplikowanych ilustracji. Ja już mam 2 gotowe:


Jeśli ktoś z was ma tę kolorowankę w domu to niech napisze i jak już pokolorował jakąś ilustrację lub tą z pokazanych, będzie mi bardzo miło gdyby mi też przysłał zdjęcie na e-maila: kasiula17d@interia.pl  a ja może odpiszę xD
 A teraz się już żegnam i życzę miłej nocki xD Papa i dobranoc! :*

Komentarze

  1. Super kolorujesz! Też mam tą kolorowanke! Juz pokolorowalam kilka stron. Jeśli chcesz to mogę je wysłać :*
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią pooglądam twoje prace. I na pewno zajrzę na twojego bloga!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty