Kasia koloruje z wami! xD

                                                                   Nowy blog!                                                                                       Hej! Jestem Kasia, mam 11 lat i uwielbiam rysować, a konkretniej kolorować. Chciałabym          wam zaprezentować o czym będzie ten blog. Utworzyłam tę stronę, aby pokazywać co umiem, jak ja coś robię i może będę robić też recenzje (np, kredek, zażyczyłam sobie od ''Św. Mikołaja'' jeden zestaw kredek) Jeśli ktoś z was też ma bloga z radami o kolorowaniu lub ma jakieś rady dla mnie to   napisz, a ja spróbuję ją zastosować. Myślę, że coś z tego bloga wyjdzie. Mam też wielką nadzieję o zainteresowanie na blogu.  A więcej informacji dowiecie się już wkrótce!                                                                                          Do zobaczenia!!                                                                                                                                                                                         Kasia :)
To moja praca na stronę internetową: lillalou.pl

Komentarze

  1. Super projekt !
    Nie mogę się doczekać jak wrzucisz kolorowanki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Możliwe, że już jutro będą kolorowanki

      Usuń
  2. Post źle wyśrodkowany więc go trudno się czyta. Ale poza tym ładny blog. Chociaż przydałby się baner. PS dodaj mojego bloga do zakładki na dole "blogi które obserwuję". Okay :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty