Kredki KOH-I-NOOR - recenzja :)

    Hejoszkaa!!
Witam po długaśnej przerwie, ale przychodzę do was z postem-recenzją o kredka firmy KOH-I-NOOR PROGRESSO. Mam kolorów dokładnie 6 xD ale kolorują przecudnie!  I są dosyć drogie xD

Zdjęcie:  
1.   Jak można używać tych kredek kolorując.
2. Opakowanie i środek.
3. Opakowanie z kredkami w środku xD
4. Logo firmy KOH-I-NOOR.
Muszę wspomnieć, że te kredki są bezdrzewne czyli, że nie są jak te zwykłe kredki ołówkowe tylko lepsze xD Mi się troszeczkę połamały, ale to moja wina bo jak noszę je do szkoły i rzucam plecakiem to tak jest, hahs. Uwielbiam tymi kredkami kolorować w Tajemnym Ogrodzie oraz nimi cieniować to po prostu-raj xD Ci co nie umieją cieniować mogą spróbować na tych kredkach a się przekonają że jak ktoś im pokarze to zrozumieją jakie to łatwe xDD Mogę powiedzieć ( w sumie napisać xD), że te kredki są super!! Za jakiś czas mam też w planie recenzję kredek ale to się okaże :)
                          Okay to wszystko czym chciałam się podzielić, więc papa :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty